Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Звіт з лабораторної роботи №3

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Інститут комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра програмного забезпечення

Інформація про роботу

Рік:
2008
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Об’єктно-орієнтоване програмування
Група:
ПІ-11

Частина тексту файла

Міністерство науки і освіти України Національний університет “Львівська політехніка” Інститут комп’ютерних наук та інформаційних технологій кафедра програмного забезпечення Звіт з лабораторної роботи №3 з дисципліни “Об’єктно-орієнтоване програмування ” Лабораторна робота № 3 "Використання класових типів та управління доступом до членів классу ( методи та параметри)" Завдання Розробити ієрархію класів згідно отриманого завдання (таблиця 1) та описати їх алгоритмічною мовою С++. Використати абстрактні класи і віртуальні функції. Написати фрагмент програми з використанням об’єктів створених класових типів. Зміст завдання Реалізувати клас для забезпечення роботи з масивами. Ініціалізація масиву. Сортування масиву з параметром спадання/зростання. Визначення довжини масиву. Доступ до окремих елементів масиву. Доступ до цілого масиву (повернення вказівника на масив). Текст програми //--------------------------------------------------------------------------- #include <vcl.h> #pragma hdrstop #include<dstring.h> #include "Unit1.h" #include "Unit2.h" //--------------------------------------------------------------------------- #pragma package(smart_init) #pragma resource "*.dfm" masyv *pMasyv; TForm1 *Form1; int *pM; //--------------------------------------------------------------------------- __fastcall TForm1::TForm1(TComponent* Owner) : TForm(Owner) { } //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Button3Click(TObject *Sender) { pMasyv = new masyv(Edit1 -> Text.ToInt()); Edit1 -> Enabled = false; Button3 -> Enabled = false; } //--------------------------------------------------------------------------- int i = 0; void __fastcall TForm1::Button4Click(TObject *Sender) { pMasyv -> SetMas(Edit4 -> Text.ToInt(), i); i++; if(i >= pMasyv -> GetLenght()) { Edit4 -> Enabled = false; Button4 -> Enabled = false; } } //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Button7Click(TObject *Sender) { if((Edit3 -> Text.ToInt()-1) >= pMasyv -> GetLenght()) Edit2 -> Text = "Error!"; else { Edit2 -> Text = pMasyv -> GetMas(Edit3 -> Text.ToInt()-1); Edit3 -> Enabled = false; } } //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Button8Click(TObject *Sender) { pMasyv -> SetMas(Edit2 -> Text.ToInt(), Edit3 -> Text.ToInt()-1); Edit3 -> Enabled = true; } //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Button9Click(TObject *Sender) { int i; pM = pMasyv -> GetPointer(); StringGrid1 -> ColCount = pMasyv -> GetLenght(); for(i = 0;i < pMasyv -> GetLenght();i++) StringGrid1 -> Cells[i][0] = pM[i]; } //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Button10Click(TObject *Sender) { int i; for(i = 0;i < pMasyv -> GetLenght();i++) pM[i] = StringGrid1 -> Cells[i][0].ToInt(); } //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Button6Click(TObject *Sender) { if (RadioButton1 -> Checked == true) pMasyv -> SortMasZrost(); if (RadioButton2 -> Checked == true) pMasyv -> SortMasSpad(); } //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Button1Click(TObject *Sender) { pMasyv -> ~masyv(); delete pMasyv; exit(1); } //--------------------------------------------------------------------------- Результат роботи програми  Висновок: Розробив ієрархію класів згідно отриманого завдання (таблиця 1) та описав їх алгоритмічною мовою С++. Використати абстрактні класи і віртуальні функції. Написав фрагмент програми з використанням об’єктів створених класових типів.
Антиботан аватар за замовчуванням

31.03.2013 13:03

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини